Friday 29 July 2011

Sayang korang lah beb !

Assalamualaikum dan hai ^^

macam biasa, selalunya malam malam camni aku sorangsorang. yang lain semua tido. so, tinggal la aku menghadap komputer ni sampai aku ngantok.

so, malam ni aku nak cerita pasal besties aku. yang sememangnya suka bikin kecoh. takde sehari tak sah. hahax

actually ramai la besties aku. kang ada yang aku tak cerita kowang kecik hati pulak. okay takpe. orang yang aku tak cerita malam ni, next week aku cerita kay. (tu pown kalau aku free la..)

kitowang boleh dikatakan always together. agak la. haha. sebab kitowang nak buat pape mesti bincang samasama. walaupown kadangkadang ada yang tak setuju, tapi kitowang takde gaduh cam yang kat politik tu. tak minat aku.

apa yang aku suka pasal besties aku ni is kerenah dorang. macammacam ragam ah! ada yang suka melatah. ada yang suka kacau orang. kenakan orang. senang cerita gilergiler punya kepala la. yang boleh buat aku ketawa setiap hari. sampaikan aku tengah badmood pown dorang boleh buat aku gelak balik.

perkh! sayang korang lah beb!

besties aku ni pown ade gelaran masingmasing. (yang ni kitowang sajasaja bagi. otak tengah takde benda lain nak pikir masa tu.. muahaha) ada yang kena panggil mok, buntal, giler, konok-konok, (tolong jangan tanya apa itu konok-konok kay. cuz aku pown tak tahu amende tu. hahax) tembam pown ade.

tembam tu aku. =='..

lagi satu kalau kitorang gurau memang kasar. ayat makan dalam ar orang melaka cakap. (sebab aku ni orang melaka) kalau orang yang tak berapa nak kenal kitorang maybe tak kan paham camne kitorang boleh jadi besties padahal main kutuk-kutuk? kutuk depan-depan pulak tu.

alaa.. dah nama pown besties right? ofkos la benda tu dah lali bagi kitorang. kitorang tahu la yang tu gurauan semata-mata. no hearts feelings. (asalkan jangan yang melampau-lampau dah la. yang tu memang nak mintak penyepak je kot..)

and yang paling best kalau kitorang dah berkumpul, memang tak boleh berhenti bercakap. ketawa apa lagi. ada je la yang buat kitorang "hoha hoha". sampaikan aku susah nak berhenti ketawa. sampai sakit sakit pipi pown ada. XD !

antara besties aku. sayang korang la beb!


aku harap sangat friendship kitorang tak kan putus. nak nak dah dekat habes sekolah ni an. mesti rindu giler ar kat korang punye giler-giler. haha. pape pown aku just nak cakap yang aku happy giler kalau dengan korang. rasa nak ikat korang bawak balik rumah kot. kompem tak kan sunyi rumah aku.

banyak lagi ni aku nak cerita. tapi aku dah takde idea. huahua. so, beta undurkan diri dulu ye. daa~ ;)

No comments:

Post a Comment