Monday 25 July 2011

He is the BEST thing that's ever been MINE! :)

bagi aku.. dia tak macam lelaki lain. jujur la ok. mulamula aku tak berharap sangat kat dia. cuz aku pikir dia dengan lelaki lain sama je. couple sekejap lepas tu biarkan je. tak serius. sebab aku takde pengalaman dalam bende-bende ni semua. yes! dia merupakan orang pertama..

 serius lah.. aku ni tak lawa macam korang. yang berdozen-dozen lelaki nak kat korang..

aku ingat lagi first time aku tegur dia. masa form3. aku suka sangat kacau dia. (atas sebab-sebab tertentu. bukan gatal k..) first dia tak balas apaapa.

wah!! best la an. kita kacau orang tak balas..

lamalama dia pown suka kacau aku balik. perkh! boleh naik gila ar kalau dia kacau. time tu la aku mula rapat dengan dia. aku kenal dia. aku bergurau dengan dia. jujur ok. aku tak berniat pown nak ada apa-apa dengan dia.

lepas habes je PMR. dia ajak aku couple dengan dia. (tu pown sebab dia tahu aku kena cuti awal. kalau tak, takde la dia mintak couple dengan aku an..) aku terima je. sebab aku pown ada perasaan kat dia. sejak haritu, kitorang saling sayang-sayang. err.. aku tak pandailah nak cakap macam mana. korang paham-paham je la kalau orang ber'couple' ni camne.. hehe

bila couple dengan dia baru aku sedar, dia tak macam yang aku sangkakan. aku rasa BERTUAH dapat dia. sebab apa?

sebab dia tak macam couple yang lain. yang nak berkepit 24 jam. buat apa-apa pown asyik nak berdua je. macam belangkas. aku bebas apa aku nak buat. and aku pown bagi dia kebebasan nak buat apa. (asalkan jangan dia curang dah ar.. rasa nak bunuh-bunuh je kot.. muahaha..)

dia tak kongkong aku. aku pown tak suka kalau dikongkong. (buat apa nak main kongkong-kongkong ni der.. relax sudah.. belum jadi laki bini lagi..) aku pown takde la nak kongkong dia. nak kawal dia. suka hati dia lah nak buat apa. asal jangan kerja jahat sudehh..

kitorang ada masa untuk lepak sesama. time lepak dengan kengkawan kitorang lepak dengan kengkawan. time belajar kitorang belajar.. haha macam budak skema pulaks..

and paling best an.. kitorang tak pernah gadoh besar. (huish!! elakkan la kalau boleh. tak sanggup aku =='~) kalau aku ada rasa tak puas hati aku tak straight 'serang' dia. aku cakap kat dia elok-elok. and dia pown sama. kadang-kadang sampai menangis aku dibuatnya. (terharu punye pasal.. hahax)

lagi-lagi.. aku rasa aku dengan dia ada satu 'connection' kot. coz kadang-kadang apa yang aku rasa, dia pown dapat rasa jugak. aku bukan nak kata yang aku dengan dia ni sehati sejiwa ke apa. tapi betul beb! tak tipu. kalau tipu? dosa ar.. tu pown tarak tahu ka?

sekarang dah setahun lebih aku dengan dia. (alhamdulillah..) nak dekat dua tahun kot.. (++ alhadulillah.. hahax)

ni la dia =). yes aku tahu dia agak putih. and aku agak hitam. tapi aku peduli apanye adui~~
aku sayyaangg dia <3. sebab dia caring, dia sayang aku, dia selalu buat aku happy. mungkin dia tak se-handsome model antarabangsa, tapi bagi aku dia handsome sebab hati dia pown handsome. yang membuatkan dia handsome segala-galanya ;) seriously beb! aku sayang dia sorang je. hoho

sampai disini sajalah yang aku nak tulis pasal aku dengan dia. terima kasih saya ucapkan kerana sudi membaca :) and kepada yang tak suka tu sapa suh hang baca? hahax

chau lu beb! daa~




3 comments:

  1. macam kenai ja ayat "yang tak suka tu sapa suh hang baca?" ngeh ngeh....

    ReplyDelete
  2. dyer plak cter psal kter.. haha... appreciate it.. <3

    ReplyDelete