Tuesday 7 June 2011

Suka Duka Membuat Blog

assalamualaikum...


hai ^^..ini merupakan kali pertama aku buat blog. agak kekok kot. dapat idea nak buat blog ni daripada kengkawan aku. and aku suka baca blog orang. dah lama sebenarnye aku nak buat tapi tak tergerak pulak nak buat. sampai la hari ni baru rajin nak buat blog. and semua ni sokongan dari kawan aku huhu..


macammacam dugaan aku kena lalu nak buat blog ni. ceh! macam nak cari harta karun plak. first masalahnye internet kat rumah aku ni. die takla lembab. cuma..nyanyok kot =='.. sebab asik kena restart je. nak nanges jugak aku dibuatnye. huhu. so, terpaksalah aku buat kerja jahat sikit. aku curi netbook ayah aku sekejap ( sorry dad..) . guna netbook die senang sikit. laju je. then, aku buat tu buat ni ( pening jugak aku buat blog ni. susah jugak. al-maklumlah aku ni kuno. huhu..) and akhirnye, terciptalah blog aku yang 'lawa' ni.. ( pujilah.. penat aku buat tau ==' )


okay.. tu je la kot aku nak cerita. dah malam buta. tidur weyh tidur~~
hoho nitez guys.. ;)

No comments:

Post a Comment