Thursday 9 June 2011

Sudah Habes Dua Minggu..

sekejap giler dah habes dua minggu cuti. tak terasa ar.. cuti aku yang sepatutnye 16 hari dah jadi 12 hari. sebab 4 hari daripada cuti aku cikgu amek. untuk dibuat kelas tambahan. ataupown kat sekolah dipanggil PROGRAM PECUTAN MINDA. eceh! ( dasat ark otak kitorang? boleh main pecutpecut tau..)


habes je pecutan minda, betulbetul petang hari khamis tu, bapak aku dah bawak kitorang pergi KL ( KL.. KL.. bosan aku ==' ). ingat esok tu nak pergi Kedah la kan. tak jadi. kaki bapak aku saket pulaks tetbe. aisyoo!  frust giler adikadik aku. tengah ecited nak jumpe sedara jauh. cian dorang.


so sebagai ganti bapak aku bawak g merayau satu KL and Selangor. mulamula pergi kuala selangor. nak pergi tengok kelipkelip. puas cari hotel sume penuh. hampeh! lastlast duk chalet je. ok la tu. at least ade tempat nak tido. malamnye lepas dinner terus pegi kat belakang chalet tu. sebab kat situ la tempat die pelihara kelipkelip tu. naik perahu. best! tapi sayang.. tak dapat amek gambar. cuz keadaan mase tu golap. tak nampak ape pown. nampak kelipkelip je kat pokok. dah macam pokok cristmas aku tengok. haha.


esoknye, aku merayau pegi KL pulak. pergi KLCC. tengok wayang pirate. ingat nak tengok citer karak. my dad tak bagi pulak. sebab adikadik aku penakot. okay..termasuk aku sekali haha.. tapi best jugak pirates tu. tak seperti yang ku jangkakan. sebab aku memang tak minat citer pirates ni dulu. dah tengok kat wayang baru datang minat tu. huhu


malam esoknye tu pulak kan. kitorang bantai g Midvalley pulak. alaa..Midvalley tu dah macam rumah aku laa ( yeye je. padahal aku pown sesat jugak kadangkadang hoho.. ) . so dalam tengah jalanjalan tu kan tetbe aku jumpe harta karun.


betul!! tak tipu punye. nak tengok? ni ha


 haa kan? tengok muka mak aku tu. tersenyum puas ar haha.. dah puas mencuci mata kat Midvalley tu, kitorang balik la. takkan nak tidur kat situ kot. dah puas merayau satu...tak sampai satu ar..dalam suku KL camtu kitorang blah ar.. byebye KL and hello Melaka. my home sweet home.. =)


banyak lagi aku nak cter. tapi takot korang bosan plak an aku membebel sorangsorang. dah dah. tutup ni. esok sekolah. pergi ready untuk esok. janganjangan baju sekolah pown korang belom basuh lagi. haish! teruk teruk teruk.. huhu gurau yaw! byebye

No comments:

Post a Comment